Häääj (a'

Snacka om att ha fett tråååkigt... farmor och farfar är här och typ fikar, jag åt nyss wienerbröd och skitsur svartvinbärssaft ;D<3 Har typ inga dagsplaner, men det blir väll typ att gå med kaninen och spela data, och tv.... om inte mamma tjatar ihjäl meeejjjj.. x) Hon har typ skrikigt hela morgonen att jag ska städa min j*vla rum, men vaddårå, om jag vill ha det smutsigt?`?? Helvetes skola imorn, årkar inte, tyyp alla i klassen är fett dryga och jag vill sova...

Igår blev jag lurad på 35 kr, en tjej på s.s sa att om jag skickar ett sms till henne till www.biltjuv.se, så skulle jag få 2.500 stp, och hon hade bevis att hon hade dom, så jag skickade smset, sedan sa hon bara att det inte hade kommit fram, och så loggade hon ur, UTAN ATT BETALA, fatta att jag blev förbannad....:@  


Och efter att jag setat typ hela morgonen och tittat på hästar tillsalu har jag hittat en underbar,

Gå in på denna länk och kolla: http://horsetrading.net/Default.asp?Language=SE&Funktioner=Cart&Type=ForSale&Kat=Horse&Show=131      



hejdå//Hildah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0