God Morgon ;D

Jaaa.. Mamma väckte mej typ 1 timme för tidigt så jag har lixom setat vid dator hela morgonen tyyyp... orka åka till skolan... :( Jobbigt som f*n, men det var ingen ide att gå och lägga sig igen... nu är det typ 30 min tills vi ska åka, så jag får nog börja packa väskan....F*n vill bara inte till skolan.. alla dessa dryga killar, som inte förtjänar mer än stryk! Menmen, man måste överleva veckan :/ Och nu är det ju Tisdag, om man ska vara positiv så är edt ju faktiskt inte så lång tid kvar till helgen. Och igår glömde jag anmäla mig till uteritten, så jag måste typ ringa och anmäla, hoppas Pixi, Thor elr Berta finns kvar <3333 Men nu måste jag sluta, jag har lite och göra innan skolan "/ Och Lisa är as förkyld så hon ska inte till skolan... så Calle och jag får välll åka med Burmans "/

Hejdåe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0