hellogoodbyebye

Fattar inte att jag är trött klockan 7 på kvällen... x3 Nästan omöjligt, menmen... Får väll försöka hålla mig uppe till 21:00 iaf, inte helt förlora värdighet ;D Håller på och läser en bra bok (Och det gör ju mej ännu tröttaree) den heter "Killar, kompisar och italienska intriger" ganska bra... är på 6 kapitlet.. (a'  Shiet vad jag blev rollsugen, ska nog logga in på s.s och försöka hittat någon skoijsig rollare :J <33 Läääääängtar tills imorn  <3 Läängtar oxo hem, jag är ju hos mummu nue.. :k, men helst skulle jag vela sova i min egna säng-.-' Får väll lägga mej och titta på en film elr nått x) Påtala om film, vi såg filmen WILD CHILD idah, den var väll ganska lam, menmen..-.-' Att de inte gör fler hästfilmer?! ;S


Nämen, fan, nu fick jag ont i magen igen... -.-, måste fan sova snart....



hejdåeochgodnattföridah

///Hilda Nyqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0