I Skolan <3

Just nu sitter jag och har apa tråkigt i skolan! *Suck* Men jag slutar 12:15 *Yeah* Då blire hem och gå en promenad med kanin och typ tv och dator <3 Härligt med helg, men imorrn ska jag väll med till Måsta och hjälpa Lisa, undra hur hon skulle klara sig utan mig ? ! :k Annars sitter jag väll och chattar med sötisen Moa på s.s :k Skoij <3 Kolla gärna hennes blogg den är super skoijig <3 Det blir väll dampig skolmat och 5 minuter -_- Jiooobigt... Just nu har väll inte inlägget några spännande sektioner men.. då kanske det är bästa att sluta för  nu.. Man vill väll inte slösa folks tid :) Ha det så trevligt och skönt och ha en hästig helg! <3


///Pözz Hildah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0